izabell

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Izabell - 22 maj 2011 21:14

bilder från idag .

               


Av Izabell - 22 maj 2011 21:03

imorse pratade jag med Sara, vi snackade om pay&ride "tävlingen" som är på söndag... sista anmälningsdag är ju imorgon, o om vi skulle vara med var vi tvugna att träna lite idag...


iaf, så vid 14 var vi i stallet, jag & elin. mockade, fixade med hö o sånt...


sen red vi,


jag red först Bettan :)

gick sådär, bara andra gången jag hoppar med henne... jag måste träna mer på galoppfattningar, halvhalter innan hindret & avstånds bedömning... typ...

men Bettan är bäst, så är det bara ;)


sen red jag Salut :)

gick bra, hoppade 60-70 ... det går inte speciellt snabbt på han, men han är as-bra på att hoppa! helt av sig själv kommer han rakt på hindret, avgör avståndet själv & hoppar allt, det spelar ingen roll vilken fart han har, han hoppar ändå :)

jag börjar gilla den hästen asså ;)


när vi red hem till stallet satt både jag & Carro i Saluts sadel, haha, måste sett as-snyggt ut asså ;p


jag & sara kom fram till att vänta tills nästa tävling & träna ännu mer , det är ju inte kul att komma dit o gå in på banan sen ha problem med att fatta galopp å sen kanske riva bara för att vi inte tränat ordentligt. ;)



nu ikväll har jag webbat med emmy :)

(först snackade vi i telefon typ 20 min... sen kom vi på att det är gratis att webba. xd)

vet att vi är smartas på jorden ;)


nu ska jag kolla på BigBrother... fast jag inte sett det på typ 2 veckor :/

puss!

Av Izabell - 22 maj 2011 00:12

idag har jag typ gjort.. ingenting.. xd

bara suttit ute & kollat på knas-syskonen som badat o sånt... liksom, badat?! xd


sen åkt en runda till City Gross...

köpte lite godis & röda manrosetter :p

vet egentligen inte varför, har liksom ett halft paket med vita hemma..fortfarande..

men jag tycker att dom är lite gulliga.. xd

får se om jag får användning för dom någon gång..?

i allra västa fall får väl Elin spöka ut stackars Pontus i dom , sen någon gång ... ;)<3


"vi" grillade.. jag hoppade studsmatta med dom små (y) + bråkade lite :p<3



tidigare ikväll kollade vi på film(jag,elin,pappa&jenny),en komedi.. fast skrattade inte ihjäl mig precis xd<3

nu ska jag gå o lägga mig... pallar inte vara upp till 2, som igår...

jag får ju bara sova till 9.30, haha xd

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards