izabell

Alla inlägg den 12 maj 2012

Av Izabell - 12 maj 2012 00:23

Oj…
bloggen har kommit allra sist på min ”att göra-lista” på sista tiden…
skrev senast onsdagen förra veckan, 2/6… oj oj oj! ;)
så tänkte att jag skriver lite om hur den senaste tiden varit!

3-6/5, tors- sön: Tror inte det hände så mkt, helt tomt i kalendern…
7/5, mån: teater-träning hela dagen, sen moppekurs på kvällen!
8/5, tis: teater-träning hela dagen, utvecklingssamtal (då jag fick reda på mkt om mina bedömningar & sånt, vilket visade sig att det går bra för mig i skolan! :D) sen moppekurs på kvällen.
9/5, ons: 2 teaterföreställningar för lågstadiet & mellanstadiet! Sen moppekurs på kvällen.
10/5, tors: 1 föreställning på fm för högstadiet & en kl 19 för föräldrar!
11/5, fre: vanlig skoldag, ett besök hos frisören & en chill kväll på fritidsgården i påarp :)

Imorgon väntar ett litet träningspass på morgonen i min källare, instruktör är jag själv… haha! Sen ska polarna konfirmeras & jag fick en biljett till kyrkan & är sedan är jag bjuden hem till johanna efteråt! :) kanske blir bio senare på kvällen, kanske..?

Bilder från vår teater kommer senare! (min data har blivit helt cp så får låna syrrans ngn dag…)

en bild på mig & mitt nyslingade hår får ni iaf! :)

Puss’


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards