izabell

Alla inlägg den 1 maj 2012

KM!

Av Izabell - 1 maj 2012 18:21

vi börjar med igår! valborg...

tror det var sista gången jag var i påarp den dagen! riktigt tråkigt ju...

fast det var såklart roligt att träffa emmy innan! vi var i stallet & hämtade min jacka, passade på att säga hej till älsklingen då oxå

  

 

idag då!

gick upp 7, & alla gjorde v sig...

jag, elin, mamma, johanna & isabelle!

KM idag ju :)

jag hade start nummer 9 på Ante. :)

jag var jättenervös, eftersom senast jag tävlade var med cliché när jag trillade av & då blev jag rädd för hoppningen...

men det gick bra! rivning på 2a hindret, synd!

men men, inga sura miner för det! det var mitt fel, för hade jag bara skänklat på lite så hade det nog gått bättre, men jajja! :)

massa pussar till Ante som var jätteduktig

 

      

 

Elin & Felix var oxå superduktiga

även 4 fel där..

  

    

(klicka på miniatyrbilderna för att se dom i normalstorlek!)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards