izabell

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Izabell - 26 februari 2012 19:36

ni vet om att jag har lagt ut ett klipp på youtube va?

jag & emmy tolkar melodifestivalen! ;)

det är 2 veckor sen nu tror jag, checka in den! ♥

 

 

sista inlägget idag!

imorgon väntar skolan, & vännerna! ♥

puss'

Av Izabell - 26 februari 2012 13:41

hemma från affären nu!

min hårspray har varit slut ett tag nu, så har använt proffs som jag inte är speciellt förtjust i...

jag använder klippoteket's super xtra strong, den gråa.

 

men de hade inte den & jag behövde verkligen en ny hårspray,

så såg jag Schwarzkopf's "rockin' it" som jag har velat testa... så jag köpte den, någon som vet om den är bra? :)

 

jag vet att vissa människor typ "jag använder inte hårspray" eller "bara ibland"...

men jag måste ha hårspray varje dag! jag går inte utanför dörren utan hårspray!
om jag ska till stallet, ha mössa på mig eller ska till stranden, jag MÅSTE ha hårspray...

vissa folk tycker att jag är tramsig, men om jag nu är så beroende av hårspray så är det ju mitt "problem" och inte någon annans ;)

 

ett annat hårspray jag ÄLSKAR är Hair Manya's, det som luktar jordgubb/bär!

helt underbart, & det är kul när folk lägger märket till det & bara; åhh vad gott ditt hår luktar, är det hårspray?

 

jaha då blev detta ett litet inlägg om hårspray då! :)

puss'

Av Izabell - 26 februari 2012 12:46

nu har jag varit & lämnat mina lappar om prao!

vi skulle skriva i dom & så men det räckte inte bara med handledaren utan även arbetsgivaren skulle skriva på & såklart är hon på semester!

men jajja, jag får tillbaka lapparna nästa måndag, så det är ju chill :)

arbetstiderna är också chill! typ ska börja 8.30 varje morgon & sluta runt 16 utom på torsdagen typ :)

jag ser faktiskt fram emot detta & tror att det kommer bli bra! :)

 

resten av dagen kommer jag inte göra mkt!

plugga lite, har so-historie-prov på torsdag -.-

& sen vet jag att jag har engelska läxa... prata i 3 min, fml!

hatar so & engelska... blöö!

 

nu ska jag gå till affären, skulle handla ngt shiet till pappa!

puss'

Av Izabell - 26 februari 2012 02:32

lite förändring på bloggen nu då, inte mkt men lite...

bakgrunden får vara så som den är nu sålänge, ska se imorgon om jag har någon bättre & sen satsade jag på lite rosa! lite roligare än svart & vit, eller? säg vad ni tycker! :)♥

säg gärna hur ni hade velat att jag ändra!

jag har även bytat så presentation & så står på höger sida, hiss/diss?

headern... ja den behövs verkligen bytas ut! men jag är inte duktig på sånt... :/ någon som är duktig på sånt & som hade velat testa göra en till mig? (a)♥

 

gjorde en liten sån "fråga" eller "röstning" om One Direction!

svara gärna! ♥

lägger ut en bild oxå ^^♥

 

 

 

Av Izabell - 26 februari 2012 01:26

kvällen var skoj!

roliga cheyer! ;)♥

det var lite segt till en början,

men sen när det väl satte igång var det najs!♥

lite konstigt ändå att det var 13+ ... jag menar, min mamma eller pappa hade ju kunnat vara där & typ "vakta" oss eller något? haha, och sen kändes det lite konstigt att vara där med massa fulla vuxna...

vi var bland de yngsta... 97or... kanske där var någon 98a, vet inte ;)♥

men nu har vi testat på det oxå, kul! :)♥


lägger ut en bild på mig & en på Rebecca & Fiona ;)♥

tack för kvällen girls, kärlek till er! ♥

 

puss'

 

   

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards