izabell

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Izabell - 24 februari 2012 02:26

vad jag känner mig duktig på att blogga! haha

men iaf så har jag idag kommit hem från fyra dagar i Luxemburg(Frankrike/Belgien/Tyskland),

var & hälsade på moster & P.O kul var det! :)♥

skriver mer om det imorgon tror jag + lägger upp bilder :)♥

 

ikväll var jag på Sirocco, disco, det var sådär faktiskt!

hade förväntat mig att det skulle vara lite bättre, eller är jag kritisk nu?
men med Pernilla så var det kul, allt blir kul med Pernilla! :)♥

musiken var sjukt seg emellanåt & det var proppat med folk, inte kul med killar som inte kan fatta att man inte vill dansa med dom heller! liksom visst, kommer det fram en snygg kille så säger man ju inte nej, men liksom om jag säger nej så fortsätt då inte, vill inte mer då liksom? haha men roligt folk ändå! xd♥
I ♥ Traffic Light, längtar till nästa! (17 mars) för det känns liksom bättre på något sätt, haha! ;)♥
lite tradigt att när man väl är singel igen så finns det liksom inget napp... men jajja, the tivoli väntar på lördag! Rebecca & Fiona kommer ju! :D♥
blir att gå med emmy & ellen! ♥

 

nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon drar jag nog till IH ett tag! det är "open stage" så det kan nog vara kul att kolla på ett tag, får se vilka sötnosar som hänger med bara! :)♥

godnatt' puss ♥

 

 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards