izabell

Direktlänk till inlägg 10 januari 2012

Skola, Plugg & Skoj

Av Izabell - 10 januari 2012 21:50

idag började skolan igen, kul att träffa alla ! :D♥


började direkt med engelska, haha,

Lina fick frågan, på engelska men skriver på svenska,:

-fick du en häst i julklapp?

-nej.
sen frågar läraren mig:

- vilken del av hästen skulle du valt om du fick välja?

- THE ASS!

- haha varför?

- IT'S BIG!

typ alla (??) börjar asflabba med oss, så jävla skön snubbe!


sen har vi haft no, började med sex&samlevnad...

fan vad hassel skulle visa sig intresserad på no-lektionen nu?! ;)♥


svenska, lunch...

2 h no...


stack till stallet efter skolan,

red lite i paddock...

Balder var på riktigt fint humör idag! eller ja, han gick framåt o på bra & formen såg hyfsad ut & ja, älskar pållen över allt annat! ♥

emma hade inte samma bra humör, men efter ett tag nådde jag dit jag ville även med henne (även om det inte var ngt stort eller mkt så...)♥


nu blir det duschen, sen sängen... upp tidigt imorgon igen ju, bläääääää!

 

två fina bilder från dagen! (klicka för att se i normalstorlek!)

   

 

fast... bara för att jag är så cool så lägger jag upp denna bilden i normalstorlek oxå!^^♥

 

 

 
 
din bby !

din bby !

10 januari 2012 22:23

hahah hassel ... hassel .. typiskt killa xD<3

klart bell att du e så cool ! ^^

http://j-frennesson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabell - 18 maj 2012 15:00

detta inlägget är skrivet i förväg & publiceras i framtiden eller vad man säger. så... nu när detta publiceras är jag på Bakken med fritidsgården! :D har förhoppningsvis jättekul! skriver antagligen senare om dagen, puss <3   jag kan j...

Av Izabell - 18 maj 2012 08:00

i lördags var jag då på påarp gruppen 2's konfirmation. det var ganska trevligt faktiskt :) duktiga konfirmander! <3   efteråt följde jag med Johanna hem.god mat! ;) på kvällen sen träffade vi våra kompisar ute i "Påarp city" HAHA,alltid...

Av Izabell - 17 maj 2012 21:50

bilder från vår skolteater kommer här! lite sent... men jag har ju varit i Polen nu... men iaf! bättre sent än aldrig :)<3                                               klicka på bilderna för att se dom i normalst...

Av Izabell - 12 maj 2012 00:23


Oj…bloggen har kommit allra sist på min ”att göra-lista” på sista tiden…skrev senast onsdagen förra veckan, 2/6… oj oj oj! ;)så tänkte att jag skriver lite om hur den senaste tiden varit! 3-6/5, tors- sön: Tror inte...

Av Izabell - 2 maj 2012 10:33


fett tråkig matte-lektion! jag & lollo ville sitta ute i solen, men nej! "sitt i datasalen & gör ngt ist!" tack?! jag vill ju bli bruuuuuun! :(   iaf! en postivit sak, såg att bilderna från traffic lagts ut! kul! här kommer bilden på os...

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards