izabell

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Izabell - 4 januari 2012 23:51

I måndags var jag i stallet med sis,
Red 1,5 h !
Big love till Balder ♥

 

    

(klicka för att visa i normalstorlek!)


Igår var jag i Påarp hos nissarna på fritidsgården. Hade skitkul ! ;)♥
Sjöng fan bäst ;)♥
Kebabrulle på pizzerian sen , jadå ! ;)♥

Idag var jag på laserdome med härliga människor!
Johanna, Ted, Neng, Andres, Alexander & Dennis :)♥
Jag var bäst... Första rundan -2500 p & andra -800... (y)
Hahaha, men vi vann ändå för Ted, Alex & Dennis var grymma :)♥
Efteråt blev det pizza på Bomb !
Emmy kom med tåget och vi stack & träna, spinning :)♥
Hade helt missat att ridningen började i måndags, så missade idag.. Jajja!♥

Av Izabell - 4 januari 2012 23:40

Nyår var fett roligt!
Emmy var hos mig, vi käka, smällde, dansa och hade allmänt chill!
Tack för ett roligt nyår Emmy, kunde inte firat med bättre! Älskar dig vännen! ♥

Vi smaka champagnen i början av kvällen och bestämde oss för att vid tolv slaget skulle vi ha pommac (stav?) hahahaha ;)♥

 

     


& jag får inte glömma ,
Världens bästaste & gulligaste pojkvän kom och gav mig denna rosen helt överraskande! Älskar dig mest ♥

 

 


(glöm inte klicka på bilderna för att se dom i normalstorlek!)

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards