izabell

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Izabell - 13 september 2011 18:28

imorse tog jag bussen, sen tåget...

var i Påarp 8.40, började 9.05 kul!

Lina var snäll och följde med så tidigt, så vi var väl i skolan typ 8.45 & det var helt tomt i korridorerna ^^♥


så seg morgonen var asså, trodde typ det hade blivit fredag så segt det var ^^♥


på lunch rasten skickade lina & johanna sms från min mobil som inte var så roliga... ;( ♥

tror inte dt är så bra att kompisarna väljer lösenord till en va?


sen hade vi HK, hemkunskap, iaf.

jag & Lina fick jobba, Eva gav oss en chans som vi inte fick, enligt lina, ta sönder xd♥

jag & lina hade kök 2, honken & hassel hade kök 1...

inte den smartaste uppdelningen kanske, men helt klart den roligaste ^^

jag fick mjöl i håret, killarna snodde av vår smuldeg, vi snärtade varandra med handdukarna, killarna åt typ socker salt & peppar & jag o Lina bara asgarvade ^^♥

tvingades skratta lite åt kevin & pontus oxå när de satt & väntade på att deras "älskling" skulle bli färdig i ugnen! xd

när vi ätit klart så blev Eva lite "arg" & började prata lite fortare än vanligt, hon brukar liksom snacka i slowmotion annars, & det såg ut som att hon inte andades tills hon tog ett jätte-andetag och sen fortsatte babbla. då kunde jag inte hålla mig & började asgarva, resten av klassen hakade oxå på. tror vi skrattade i flera minuter, fan vad kul det var x'd

kanske inte låter så kul, men shit så kul det var! XD

bölade fan, såg när jag kom hem till Lina sen att mascaran hade kletat xd


vi slutade & jag och Lina väntade på elin & tog tåget o bussen hem,

jag & lina gjorde lite läxor, typ no & engelska, dt är så segt att göra själv... ♥

hon stack typ vid 18 för hon skulle typ jobba??


nu ska jag fortsätta göra mina 1000-tals läxor,

puss! ^^♥

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards