izabell

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Izabell - 12 september 2011 18:31

dagen i skolan var väl rätt okej,

shit vad jag är glad över alla mina kompisar fast jag blir helt mobbad ^^

fast jag vet att ni gör det av kärlek ♥


efter skolan hämtade mamma mig & elin ,

vi körde & hämtade våra saker i Bjuv,

sen när vi kom hem började jag direkt med läxan,

mat,

nu läxa igen...

skoj skoj ^^

 

imorgon ska jag & Lina plugga,

vi kmr bli jättesmarta (a)

på onsdag är det ridning, hoppning

på torsdag vet jag inte, så jobbigt...

på fredag ska jag noppa ögonbrynen :D

sen vet jag inte...

på lördag till söndag ska johanna sova hos mig :D

 

läxor denna veckan är;

* plugga till matteprov på torsdag.

* göra svenska uppgifter till fredag.
* göra no-uppgifter till typ ngn ggn.

* göra engelskauppgifter + skriva ngn text till fredag.
* plugga till franska prov nästa vecka.
* plugga till so-prov nästa vecka.
* plugga till no-prov nästa vecka.

jag har att göra..?

puss ^^

 

 

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards