izabell

Alla inlägg under augusti 2011

!!

Av Izabell - 13 augusti 2011 13:53

ju mer jag pratar om mitt hår just nu,

ju deppigare blir jag... ju mer kommer gråten i halsen...

& ja, nu är jag ledsen.!


JAG ÄR INTE NÖJD...

iaf inte just nu,

hade kunnat ta o raka av alltihop...


j*vla helvetes fan!

Av Izabell - 13 augusti 2011 13:33

varit hos frisören typ kl 10-13.15

slingade i både ljust & mörkt,

blev rikitigt bra faktiskt! :)♥


klippningen då...

asså det blev fint,

uppklippningen & så var jättebra,

men LUGGEN...

lite missförstånd där ja...

men det blir förhoppningsvis bättre när den blir lite längre...

asså det är inte så fult att jag typ är ledsen, jag mest stör mig på den...

men vad fan, det är ju bara hår?! xd♥


bild kmr antagligen senare, typ ikv! ;) ♥

Av Izabell - 12 augusti 2011 16:05

frisören imorgon då.. :)

ska klippa + slinga...
men mörkare eller ljusare?!

hjälp mig ..? <3

 

 

 

 

Av Izabell - 12 augusti 2011 14:42

shiiiiiiiiiiiiiiiit vad längesen jag skrev!

haha, men egentligen, sova eller blogga?

SOVA! ;D


men festivalen ägde fett iaf,

på torsdagen var jag där med Josefin & Marcus.. :)

på fredagen med Pernilla, Johanna, Marcus & Elin.. :)
på lördagen med Johanna, Josefin, Isabella, Marcus, Linus, Pernilla, Elin, Filip & Neng.. :)

 

sen har väl resten av dagarna fyllts av andra roliga saker... xd<3

 

nu har jag nästan precis kommit hem från en camping,

vi sov i tält 2 nätter...

åkte i onsdags då alltså...
ja, det var väl ganska kul... men tält asså... i regn & blåst...

ja, det har kanske sin charm.. haha,

men det var faktiskt kul att åka iväg o göra ngt, fast vi inte hade så fint väder...
men vi badade en gång & fiskade en gång... var inne på "festivalen" i Hässleholm, mindre än Bjuvs festivalen ju?!

haha, det var mysigt ändå, trots allt <3

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards