izabell

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Izabell - 14 augusti 2011 19:19

min plan för idag var då att sticka till INDIA & pierca örat...

pappa körde mig & elin hängde med :)♥

hade bokat 12.50

12.30 började jag bli nervös...

när han började tvätta & markera med pennan trodde jag att jag skulle typ dö eller ngt.. xd

pappa & elin stod bara o flinade åt mig ^^♥

sen så typ stack det till, allvarligt talat så kommer jag inte ihåg hur det kändes xd

men det blev väl lite varmt, typ, eller ngt xd♥

sen så typ kändes det som 5 minuter när han skulle få smycket på plats... tog ju inte så lång tid, men ändå!

jag sa inget, fick inte ens tårar i ögonen... det kan inte varit så farligt! xd♥

blev skitbra, är verkligen nöjd! :D♥

efteråt pulserade det såklart,

& nu ikväll slog emma till mig på örat.. så det gör lite ont nu asså...


efter väla så hjälpte jag till lite i trädgården...

drog upp ogräs med en sån grej, haha, gjorde det inte för hand iaf ;)


nu ska jag bara chilla framför datan, puss!♥

 

 

       

såklart bjuder jag på bilder! ;)♥

Presentation


Live your life, it's now or never ♥

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards